• Hrvatski
  • Deutsch
  • English
Zavarivanje je već dugi niz godina nezamjenjiva tehnika u mnogim proizvodnim procesima. Tehnološki napredak i sve stroži zahtjevi za kvalitetom proizvoda dovode do primjene sve naprednijih materijala, uslijed čega je povećana i potražnja za novim dodatnim materijalima. Zahvaljujući dugogodišnjoj tradiciji, znanju i iskustvu u proizvodnji dodatnih materijala za zavarivanje, Elektroda Zagreb d.d. može kvalitetno odgovoriti na zahtjeve i potrebe tržišta, te Vas stoga putem ove stranice želimo upoznati s najnovijim proizvodnim programom obloženih elektroda, žica i šipki za zavarivanje. Veći dio asortimana je duži niz godina na domaćem i inozemnim tržištima, a kao novost u programu možemo Vam ponuditi praškom punjene žice za zavarivanje nelegiranih i niskolegiranih čelika, te žice i šipke za zavarivanje nehrđajućih čelika.
Osluškujući potrebe tržišta i uvažavajući Vaše prijedloge, pohvale i kritike razvojni tim Elektrode Zagreb d.d. neprestano radi na usavršavanju postojećih kao i na razvoju novih dodatnih materijala za zavarivanje. Kvalitetu naših dodatnih materijala za zavarivanje pratimo kroz cijelokupni proces proizvodnje (od sirovine do gotovog proizvoda), posjedujemo odobrenja svih velikih certifikacijskih kuća (American Bureau of Shipping, Bureau Veritas, Hrvatski registar brodova, Det Norske Veritas, Germanischer Lloyd, Hrvatske željeznice, Lloyd's Register of Shipping, Registro Italiano Navale, Russian Maritime Register of Shipping, Technischer Überwachungs Verein), a svaka proizvedena šarža dodatnog materijala popraćena je tvorničkom svjedodžbom, naravno uključujući i "3.1 certifikat" prema zahtjevu kupca.
U cilju postizanja što veće kvalitete proizvoda svakodnevno se ulaže u modernizaciju opreme, kadrovsko usavršavanje i školovanje te još intenzivniji znanstveno-istraživački rad. U prilog tome govori i činjenica da od rujna 2006. godine poslujemo na novoj lokaciji u Zaprešiću. Osnova poslovnosti uvijek nam je bila i ostaje povećanje kvalitete, koje se temelji na analitičkom istraživanju tržišta, razrađenoj razvojnoj i poslovnoj politici, a sve u cilju zadovoljenja potreba tržišta i kupaca.