Politika kvalitete je sastavni dio poslovne politike koja je proizašla iz misije i vizije
s ciljem učinkovitog poslovanja te učinkovitog obavljanja poslovnih aktivnosti:
Proizvodnja i prodaja dodatnih materijala za zavarivanje
Za ustrojavanje sustava upravljanja kvalitetom odgovorno je Poslovodstvo, dok je svaki
djelatnik odgovoran za učinkovitost svog rada.
Djelatnici će svoje poslove voditi na zadovoljstvo svih kupaca, uvažavajući sve njihove potrebe i probleme te rješavajući ih na zadovoljavajući način u skladu sa zakonskim propisima.
Prodajna politika usmjerena je na vrlo jednostavnu činjenicu, a to je da kupcu ponudi kvalitetan proizvod po konkurentnoj cijeni.
Iz toga proizlazi maksimalno uvažavanje primjedbi/reklamacija kupaca. Poslovodstvo će jačati osjećaj pripadnosti tvrtki, uspostavljanjem sustava vrijednosti
ljudskih resursa putem kriterija sposobnosti i znanja čime će se težiti ostvarivanju poslovnih
rezultata na zadovoljstvo djelatnika.
U cilju neprestanog poboljšanja učinkovitosti, okosnicu čine ostvarivi godišnji planovi i ciljevi te odgovarajući mjerljivi pokazatelji uspostavljeni putem sustava nadzora i mjerenja.
Tvrtka se obavezuje na primjenu suvremenih tehnologija i poslovnih metodologija, te na primjenu zakona i propisa.
Zaprešić, 19. svibanj 2014.
|